expositie Nieuws

Noordkop Fotofestival 2023

In navolging van het succes van de eerste editie twee jaar geleden organiseert de Fotobond Afdeling Noord-Holland Noord tijdens de zomervakantie het Noordkop Fotofestival 2023 in Wieringerwerf. Het Noordkop Fotofestival is een expositie waar leden van de Fotobond in het noorden van Noord-Holland foto’s voor mochten inzenden. Totaal hebben 45 fotografen 414 foto’s ingestuurd. Een externe deskundige heeft hieruit 70 foto’s geselecteerd. Het thema van de expositie is vrij, hierdoor is er een enorme diversiteit aan onderwerpen. Te zien zijn portret-, landschap- en natuurfoto’s, stillevens, architectuurfoto’s, straatfotografie en nog veel meer.

De expositie is van een hoog niveau en geeft een mooi beeld van de vrijetijdsfotografie in het noorden van Noord-Holland.

Natuurlijk zitten bij de 70 geselecteerde foto’s ook foto’s van de leden van Fotomorgana.

Waar en Wanneer?

U kunt de expositie bezoeken in de Cultuurschuur, Loggersplein 1, Wieringerwerf van 26 augustus tot en met 3 september 2023. De openingstijd op alle dagen is van 13:00 tot 17:30. De toegang is gratis.