Portfolio Sandra de Bruin

Hoi, ik ben Sandra de Bruin, begonnen in 2012 als beginnend fotograaf bij de fotoclub, inmiddels veel geleerd en mezelf uitgedaagd. Mijn passie ligt toch hoofdzakelijk bij het fotograferen op Urbex locaties, vervallen/verlaten locaties. De spanning die hier bij komt kijken en het niet weten wat je aantreft, maken het voor mij uitdagend. Maar zeker ook op vakantie geniet ik ervan te fotograferen wat mij boeit, vooral als het niet alledaags is, de wereld heeft zoveel moois te bieden. De opdrachten van de fotoclub dagen mij uit om iets anders te doen dan gebruikelijk. Hierdoor leer je telkens wat bij.

Ik ben begonnen met een instapmodel van Canon, maar al snel overgestapt op een Canon 70D. Mijn laatste aanschaf is een systeemcamera van Fuji.